Fun in the Sun

De zomervakantie is in zicht en kinderen staan te springen om lekker buiten te spelen. Het is belangrijk om ze dan goed te beschermen tegen de zon. Helaas dat kan nog wel eens een flinke strijd opleveren. Kids zitten daar namelijk helemáál niet op te wachten. Ze hebben het geduld niet om stil te staan, willen geen plakkerigheid op hun lijf en vinden het allemaal gedoe.

Campagnevideo

Op dat gegeven baseerden wij onze nieuwste campagnevideo ‘Fun in the Sun’.

Over Stichting Melanoom

In 2015 kregen bijna 6.000 mensen in Nederland de diagnose melanoom te horen. Dit aantal stijgt al jaren. Melanoom is de meest agressieve en dodelijke vorm van huidkanker, die ontstaat in de pigmentcellen van een moedervlek. Elk jaar overlijden ongeveer 800 mensen aan de gevolgen van een melanoom.

Jaarlijks wordt bij ongeveer 180 mensen de diagnose oogmelanoom gesteld. Oogmelanoom ontstaat in pigmentcellen in het oog.

Stichting Melanoom zet zich landelijk in voor patiënten met melanoom, oogmelanoom en hun naasten. Verder zijn wij actief in de preventie van melanoom. Wij bieden:

Wil je Stichting Melanoom hierbij helpen?
Word donateur en ontvang ons blad MelanoomNieuws. Meld je aan via het webformulier.
Minimale bijdrage voor donatie € 25 per jaar.